Liefde doet pijn Code Black
S1, A17: Christa moet haar persoonlijke gevoelens voor Grace opzijzetten en met haar samenwerken om Brody te behandelen, een patiënt die beweert misbruikt te zijn tijdens een kamp voor probleemjongeren. Grace is verrast als Campbell haar mee uit vraagt.