Liefdesverhaal
S2, A5: Ally verdedigt een vrouw die haar beste vriendin in een vuilniscontainer gooide nadat ze erachter kwam dat ze haar vriendje had gestolen. Cage' geliefde kikker krijgt een ongeluk.