Liegbeest
S4, A12: Eddie ergert zich als Nicole haar mening verandert om indruk te maken op haar nieuwe vlam Jackie. Louis wil graag zijn sociale kring uitbreiden met Matthew Chestnuts vrienden, maar Jessica vreest dat haar soms te genereuze echtgenoot te ver gaat. Wanneer Emery en Evan met Honey gaan winkelen om haar een nieuwe, simpele stijl aan te meten voor wanneer de baby komt, stuit hun idee van een 'moeder'-outfit op enige weerstand.