Lieve Sigmund
S5, A8: Sidney Freedman komt langs bij het 4077e bataljon om verlichting te vinden voor zijn depressie. Hij observeert hoe de mannen en vrouwen van het 4077e bataljon omgaan met de vreselijke druk van hun werk. Om te helpen bij zijn depressie, en om zijn eigen druk te verlichten, schrijft hij een brief aan psychiater Sigmund Freud en helpt hij BJ om een grap met Frank uit te halen.