Hot in Cleveland Life with Lucci
S3, A10: Nadat mijn kinderen zijn geannuleerd, zoekt Susan Lucci het comfort van Victoria. Wanneer ze interfereert in het leven van de dames, wordt het duidelijk dat je de actrice van de soap -opera kunt halen, maar je kunt de soap niet uit de actrice halen.