Sex and The City Lights, Camera, Relationship
S6, A5: Carries royaltycheque ergert de contractloze Berger. Miranda helpt Steve bij het bakken van cupcakes voor zijn nieuwe vriendin. Na Harrys vertrek wil Charlotte niet meer daten. Samantha doet de PR van Jerrys toneelstuk.