Like a Dream
S1, A2: Hachimaki continues to train Tanabe. Meanwhile, one of her peers, Cheng-Shin, receives a promotion to a more glamorous division. The friends celebrate, but Hachimaki is dissatisfied: he isn’t any closer to his dream of having his own ship.