Lineage
S2, A7: Een mysterieuze vrouw, Rachel Dunlevy, bezoekt de Kents en beweert de moeder van Clark te zijn, waardoor ze Clark eindelijk moeten vertellen wat er is gebeurd nadat ze hem die noodlottige dag in het maïsveld hadden gevonden.