Lost Live Together, Die Alone, Deel 2
S2, A24: Zou Walt gered kunnen worden als het plan van Jack en Sayid om de confrontatie aan te gaan met de ‘Anderen’ wordt uitgevoerd? Intussen raken Mr Eko en Locke slaags als Locke een potentieel rampzalig besluit neemt met betrekking tot de ‘knop’ en het luik.