Big Little Lies Living the Dream
S1, A3: Madeline organiseert een reis om te concurreren met Amabella's verjaardagsfeestje. Na weer een ruzie bezwijkt Celeste voor Perry's charmes voorafgaand aan hun eerste sessie met een therapeut. Madeline wordt opgeroepen voor een gesprek.