S6, A6: Terwijl heel Quahog aanneemt dat ze dood is, komt Lois terug uit de wildernis en ze wijst Stewie aan als haar moordenaar, maar hij vlucht terwijl Joe een klopjacht rond Quahog leidt. Dan probeert Stewie de wereld te veroveren en doet tussendoor auditie voor de American Idol-juryleden Simon Cowell, Randy Jackson en Paula Abdul. Ondertussen beseft Lois dat ze Stewie tegen moet houden.