LOL. Last One Laughing LOL - Afl. 05
S1, A5: Lillo toont iedereen de ongelooflijke kracht van zijn geest, Ciro onthult wat Amerikaanse acteurs eigenlijk zeggen tijdens interviews en Elio ons laat zien wat er onder de kleren van de Mona Lisa zit. Na al deze nieuwe 'aanvallen' zijn de rode kaarten zeker van de partij...