LOL. Last One Laughing LOL - Afl. 05
S2, A5: In aflevering vijf van LOL hebben de overgebleven deelnemers veel trucs achter de hand om hun tegenstanders te verslaan. Fabio zet de strijd tegen Napolitaanse stereotypen op zijn eigen manier voort, Luca en Paolo nemen ons mee naar een resort en Herbert de wetenschapper toont ons zijn idiote uitvindingen. Met de ‘waanzin’-knop, de imitaties en de sketches moet het wel rode kaarten gaan regenen.