S1, A2: David stemt ermee in de groep te vervoeren om geld te verdienen en de verveling te ontvluchten. In Zaragoza ontmoet hij Marchena, een eigenaardige zigeuner die hem niet kan uitstaan, en ontdekt dat Maestro weliswaar nog steeds een grote ster is, maar niet meer de grootste. Terwijl hij tevergeefs probeert te studeren, woont hij Maestro's ritueel bij om geluk aan te trekken.