Tucci in Italy Lombardy
S1, A2: Stanley toont de pioniersgeest van het industriële hart van Italië, waar de keuken en de ingrediënten zeer vooruitstrevend zijn. Hij proeft een futuristisch menu dat mogelijk is gemaakt door een boerderij uit het ruimtetijdperk, eet nieuwe gerechten bij de beroemde tankstations van het land en ontdekt een van de duurste ingrediënten ter wereld in de schaduw van een staalfabriek.