S4, A18: Betty neemt Hilda mee naar Fashion Week in Londen. Wilhelmina gaat bij de AA om dichter bij Tyler te komen en om Claire en Daniel een loer te draaien. Bobby vraagt zich af waarom Justin tijd doorbrengt met Austin.