Algiers, America Long Live 5
S1, A1: Op de Edna Karr High School in New Orleans hebben coach Brice Brown en zijn Cougars hun zinnen gezet op hun vijfde kampioenstitel op rij in de staat Louisiana. Helaas wordt de jacht op de nieuwe titel overschaduwd door het leven in Algiers, een van de meest gewelddadige wijken van de stad.