Loren & Alexei: After the 90 Days Look Who's Walking
S1, A2: Alex gaat voor het eerst in twee jaar terug naar Israël, zonder de zwangere Loren. Ondertussen heeft Loren het moeilijk tijdens haar eerste nacht alleen met Shai.