S8, A22: Jills proefschrift ligt bij de commissie. Tijdens het kijken naar studentenfilms van Mark ziet Jills psychologieprofessor dat Jill hem bekritiseert en Jill is bang dat dit de beslissing van de scriptiecommissie zal beïnvloeden.