Eyes of Wakanda Lost and Found
S1, A3: Na een geslaagde missie in de bergen van China keert Basha terug naar huis, zich niet bewust van een verstekeling aan boord van zijn transport. Terug in de Gouden Stad probeert Basha de machtige indringer onder controle te krijgen voordat iemand erachter komt. Een oude rivaal ontdekt de inbraak en doet er alles aan om te voorkomen dat Basha de situatie stilletjes kan oplossen en zijn eer kan redden.