Extreme Rescues Lost At Sea
S1, A4: Extreme Rescues vertelt dramatische waargebeurde verhalen uit de hele wereld aan de hand van beelden die door de reddingswerkers zelf zijn vastgelegd. In deze aflevering proberen toeristen te blijven drijven en hun dierbaren te vinden na een kapseizing op een ruwe zee, zoeken vrienden naar een aanstaande vader die de controle over zijn BMX verloor en van een klif viel, en zit een gewonde speleoloog zo ver onder de grond vast dat hij er alleen met dynamiet uit kan komen.