Ghost Whisperer Lost Boys
S1, A5: Melinda en Andrea worden ingehuurd om de meubels van een hotel te veilen voordat het gebouw wordt gesloopt. Als ze de kelder ontruimen, ontdekt Melinda de geesten van drie jongens en een hond die in 1956 tijdens een brand in een weeshuis zijn omgekomen. Ze moet ze helpen om de overgang te maken voordat de herberg met hen erin wordt verwoest, anders hebben ze niets meer om zich aan vast te houden en dolen hun geesten voor altijd rond.