9-1-1: Nashville Lost Children
S1, A5: Terwijl Blue onder grote druk van zijn omgeving zijn brandweerexamen doet, proberen Roxie en Taylor een bewusteloos meisje te identificeren en rukken ze uit voor een noodsituatie met twee ontvoerde kinderen.