Like a Dragon: Yakuza Lot / Confrontatie
S1, A6: 1995, de band tussen Kiryu, Nishiki, Yumi en Miho, die er als familie voor elkaar waren, valt tragisch genoeg uit elkaar. 2005. Kan Kiryu een oorlog tussen de Tojo-clan en de Omi-clan vermijden? Hoe lossen Kiryu en Nishiki hun tien jaar oude conflict op? En wat is de echte identiteit van de Shinjuku Duivel? Met oplopende spanningen staan ze voor de laatste strijd in Kamurocho.