S3, A19: Loterij-gekte beheerst de winkel. Dina (Lauren Ash) stimuleert alle werknemers om zoveel mogelijk loten te verkopen. Jonah (Ben Feldman) helpt Amy (America Ferrera) om de nieuwe regiomanager te vinden voor een loonsverhoging.