S3, A9: Joy dateert een 22-jarige blinde man (Randy Wayne), die gelooft dat ze 26 jaar oud is. Ondertussen ontvangt Victoria een verrassingsbezoek van haar dochter, Emmy (Jennifer Love Hewitt), en Melanie van haar zoon Will (Joe Jonas), die hun plan onthullen om elkaar te trouwen. Elders, Elka Prank-Calls A-Rod.