S5, A12: In deze seizoensfinale wordt Fiona herenigd met Gus, die terug is van zijn bandtour. Ze wordt echter in twijfel gebracht door haar gevoelens voor Sean. Ondertussen kent Frank zijn eigen liefdesperikelen nu Bianca stervende is in Costa Rica.