Lovesick
S1, A6: Als een verzekeringsmaatschappij onderzocht wordt voor moord, moeten Pierce en Moretti achterhalen wie een psychiater, die dood in zijn kantoor is aangetroffen, heeft vermoord. Professor Haley instrueert Pierce om aan te pappen met een vrouw die een nieuw gebouw op de campus kan bekostigen.