One Piece Luffy's Past! Enter Red-Haired Shanks!
S1, A4: Out on the sea, Luffy almost loses his hat and reflects on his past, and how a pirate named Shanks influenced him. Afterwards, Luffy meets Nami, and Buggy the Clown's men.