Columbo Maak de Perfecte Moord Van Mij
S7, A3: Kay Freestone, gepasseerd voor een verwachte promotie door haar minnaar en baas, Mark McAndrews, voert zijn perfect getimede executie uit, terwijl ze zogenaamd een film vertoont voor New Yorkse vips. Inspecteur Columbo verdenkt zowel Kay als de vips, tot hij ontdekt dat Kay het meest te winnen had bij Marks dood. Terwijl Columbo steeds dichterbij komt, probeert ze de rechercheur af te remmen...