Mac en Dennis kopen een timeshare
S9, A4: De groep doet hun best om hun investeringen in dubieuze projecten terug te verdienen door hun verliezen op Ben de soldaat te dumpen en te proberen te voorkomen dat ze weer de dupe worden van het meesterbrein dat alle touwtjes in handen heeft.