La Suerte: de casualidades Madrid kun je niet weigeren
S1, A6: Maestro sluit zijn carrière af met een bijzonder stierengevecht in Madrid. De groep bereidt zich voor om hem te vergezellen, terwijl Jero op zoek gaat naar David. Die concentreert zich op zijn examen voor officier van justitie. Maestro heeft een kans om te schitteren in Las Ventas, de stierenvechttempel, maar het publiek is er veeleisend. Maestro heeft daarom meer dan ooit geluk nodig.