100 Years of Warner Bros. Maradona and the Curse of the Golden Ball
S1, A2: Het verhaal gaat verder als de maffia hem de rug toekeert na een goal voor Argentinië tegen Italië, waardoor Italië uit het WK vloog. Maradona moet het land verlaten op het moment dat z’n cocaïnegebruik de pan uit rijst.