S10, A14: Chloe en Oliver worden ontvoerd door Desaad (gastrol van STEVE BYERS) die Chloe probeert te infecteren met de duisternis. En Lois stelt aan Clark voor om zichzelf te vermommen om zijn identiteit te verbergen.