Mee-Maw
S2, A5: Maura krijgt een band met Davina en Shea en verzint haar verleden opnieuw. Culturen botsen als de adoptiefamilie van Colton op bezoek komt, en Josh wordt geconfronteerd met een moeilijke beslissing. Ali vindt Leslie nog leuker bij een Nieuwe Maan-viering. Sarah probeert haar leven op orde te krijgen door naar een levenscoach te gaan, maar kiest voor een andere soort remedie met dr. Steve.