Meer Chinezen, meer problemen
S5, A5: Jessica en Lewis zijn dolblij als ze ontdekken dat een Chinese familie – Elaine, Julius en zoon Horace – in de buurt is komen wonen. Jessica klikt onmiddellijk met Elaine, die haar helpt bij het oplossen van een probleem met de vve, en Louis besluit om Julius aan Marvin voor te stellen en samen op te trekken. Als Evan ondertussen van deur tot deur informatie gaat verzamelen voor het volkstellingsbureau, komen Eddie en Emery met een plan om zich voor te doen als volkstellers om uit te zoeken wanneer de eigenaren van een zwembad niet thuis zijn, zodat ze er stiekem naartoe kunnen gaan en het kunnen gebruiken.