The Last Tycoon Meer Sterren Dan Er In De Hemel Zijn
S1, A3: Omdat Pat Brady onder vuur staat, kan hij zichzelf als studiobaas bewijzen dankzij de aanwinst van filmster Margo Taft. Monroe moet met twee veeleisende bazen omgaan terwijl Louis B. Mayer een bestuursrol aanneemt bij Brady American. Rose wil wat nieuws in haar leven. Celia kan het vinden met de loopjongen, Max Miner. De relatie tussen Monroe en Kathleen bloeit open.