King of the Hill Megalo Dale
S7, A10: Hank zet zijn reputatie op het spel als hij Dale voordraagt voor een baan als ongediertebestrijder bij Mega Lo Mart… Maar Dale denkt dat het ongedierte Chuck Mangione is. Bobby speelt vals bij een wedstrijd door bonen door zijn neus te proppen.