S1, A1: In 2020 wordt hiphopster Megan Thee Stallion neergeschoten door collega-rapper Tory en gefilmd terwijl ze gewond wordt aangehouden door gewapende politie. Vervolgens wordt ze blootgesteld aan een stortvloed van online haat. Volg haar zaak van binnenuit.