Meikoh Cup, Junioren vrouwen Prelim: vrije kür
S1, A5: Inori veroverde de eerste plaats in de eerste ronde van de Prelims, terwijl Miké als laatste aan de beurt is. Miké is vastbesloten om te winnen en besluit een combinatie uit te voeren die nog nooit iemand op Prelim-niveau heeft gedaan. Haar coach Mario gelooft in haar uitzonderlijke gevoel voor ritme en fysieke vaardigheden en geeft haar het vertrouwen om deze gedurfde uitdaging aan te gaan.