Melissa Joan Hart, Madison Beer, Snooki Follow-up
S2, A1: In the Season 2 premiere, Melissa Joan Hart is a skeptic-turned-believer when her reading with Tyler reveals a hidden family secret and connects to her deceased father. Meanwhile, Madison Beer receives a message from a childhood friend who died tragically. And finally, Tyler travels to New Jersey to meet Snooki's family and bring them emotional closure.