Smallville Memoria
S3, A19: Lex doet mee aan een experimenteel programma van Dr. Garner (terugkerende gastrol van MARTIN CUMMINS) om uit zijn geheugen gewiste, belastende informatie over het verleden van zijn vader terug te krijgen.