Fatal Affairs Meth, Mayhem & Murder
S1, A5: Een jonge vrouw trekt de aandacht van een knappe getrouwde man in haar nieuwe woonplaats. Wanneer ze een relatie krijgen leidt dat tot ruzie en moord.