S3, A24: In de seizoensfinale van het derde seizoen komen wellicht de grootste angsten van de Walkers uit als hun pogingen om Tommy te helpen op niets uitlopen. Het huwelijk van Robert en Kitty komt op een cruciaal punt. Saul doet een schokkende onthulling over Ryans moeder. Justin gaat verder met zijn toekomstplannen.