S1, A5: Social media wordt opgeschud door de chaos die plaatsvond in het aquarium. Yasemin is blij met de aandacht van Gunes. Ze heeft een fotoshoot met haar beeldschone Yasemin Derin-persona in een chic hotel in Istanbul. Ze kiest het hotel waar Ramin, die haar naar Cihan kan leiden, verblijft. Ramin is een man die houdt van genot en geld. En hij is ook Cihans kluis.