Michaels stam
S3, A14: Michael besluit om het indianenopperhoofd te zijn voor Kady's vrienden tijdens het logeerpartijtje van Kady. Uiteindelijk bedenkt hij een plan om te voorkomen dat Claire het huis uitglipt om naar een feest te gaan met Tony.