S1, A1: Mickey, Minnie en hun vrienden spelen Ridders en Draken wanneer ze zich afvragen of draken goed of slecht zijn. Om ze te helpen erachter te komen, neemt Funny ze mee naar het koninkrijk Majestica waar ze worden getransformeerd tot ridders, schurken en prinsessen.