Bob's Burgers Middagsprint
S5, A8: Tina wordt gangbewaker en ze is vastbesloten om alles te doen wat nodig is om de machtige klus te klaren. Dus roept ze de hulp in van Gene en Louise. Terug in het restaurant wordt Linda kunstzinnig en begint ze de muren te versieren met kunstwerken van klanten, op servetten.