S2, A5: Het zomerseizoen in het Steiner Mountain Resort gaat door en Moishe en Shirley voegen zich bij de groep, wat Abe's rust verstoord. Susie probeert een nieuwe vriend op armlengte te houden terwijl ze onopvallend probeert te blijven in het resort. Midge grijpt haar kans om een wit voetje te halen bij B. Altman.