Mijn eerste video/ De slechtste vriend
S1, A1: Like gaat zijn eerste video opnemen en Manos en Tony komen hem helpen, maar hun aanwezigheid verloopt rampzalig. Like maakt een Top 5 van ergste vrienden (degenen die het onhandigst zijn). Manos en Tony doen voor het eerst mee en worden voorgesteld.